20 Mart 2015 Cuma

ÜST,BLUZ,TOP ADI HER NEYSE ONDAN DİKTİM :)


Spit Up and Stilettos kalıplarını denemeye devam ediyorum.Şimdi ki konuğumu ise yanda gördüğünüz Isabella Tank .

Isabella Tank üst tarafına vurulduğum bir kalıp oldu.Gerek elbise gerekse üst giyimde oldukça zarif duran bir kesim.
Isabella'yı dikmek çok kolay kalıp bilgilerinde belirttiği gibi 2-3 saatte rahatlıkla kesip dikilecek bir model.






Kumaş Fatih Çarşamba Pazarından 50 kuruşa ya da 1 liraya edindiğim parça kumaş 
Astar Fatih Çarşamba Pazarından 50 kuruşa aldığım bir parça 2-3 iş için kullandığımdan kalan halada kaldı :))
Düğme koca poşet düğmeyi yine Fatih Çarşamba pazarından 1 liraya almıştım.Sanırım bu şekilde kullanırsam 50 kere daha kullanabilirim.
(Çarşamba pazarı delisi olmuştum bir aralar :))

Kalıpta oynama yapmak zorunda kaldım daha rahat kullanabilmek için biraz altta olan kol oyuntusunu 2cm yukarı taşıdım tam istediğim rahatlığa ulaştım.Uzadı uzadıya dikilişinden
bahsetmeyeceğim.Kalıp free yani ücretsiz.İndirip dikmek isteyenler için içerisinde nasıl dikileceği gayet net anlatılmış İngilizce bilmeyenler translate kullanarak bu sorunuda çözebilirler.


 Benim anlatıma sadık kalmadığım yer yanlızca etek baskısı ve astarı oldu.Kol evlerinde ve yakada dikiş gözükmesini istemediğim için dikiş geçmedim.Bundan dolayı astarı kendi aleminde takılıyordu bende bu sorunu astarı el baskısıyla sabitleyerek çözdüm.Temiz görüntüde içime sindi.Etek baskısıda aynı şekilde dikiş gözüksün istemediğim için elde bastırdım.


Spit Up and Stilettos kalıpları benim gönlüme taht kurmaya devam ediyor.Yine yine söylüyorum Burda'cığım kusura bakma ama senin kalıplarını tek lokmada yutarrrrr :))

Finali poz vermeyi öğrenemeyen benle yapıyorum :))

Mutlu ve huzurlu günler geçirmeniz dileğiyle...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder