23 Mart 2015 Pazartesi

PEPLUM



kalıplarını deneme çalışmalarım tam gaz devam ettiği için Sandra Pepluma da yer vermek istedim ama pek bu tarz giysilerin insanı olduğum söylenemez.


Kumaşı bulunduğum ilçede ki kumaşçıdan parça olarak 3 tl.

Gizli fermuar Bakırköy Pazarı'ndan 25 krş.







Diğer denediğim kalıplara göre bu kalıp beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.Benim vucuduma oturmama gibi bir problemi oldu kalıbın.Bunun için bol bol sağından solundan koltuk altından oturtmak için düzenlemeler yapmam gerekti.










Kalıbın orjinalinde önde bir açıklığı,kafadan rahat geçmesi için arkada bir açıklığı ve rahat giyebilmek için yanda da bir fermuarı vardı fakat ben bunları yok sayarak arkaya uzunca bir fermuar koydum benim için daha kullanışlı oldu.Peplum özelliğini oluşturan alttaki volanı da 4 cm. kısalttım.








Kalıpta ki açıklamada astarlama yapılmasını ifade etmişler yazın giyilicek orta kalınlıklataki koton kumaşa astar dikmeye kalkmadım çünkü yazın dar kıyafetlerde ki astarlar benim ruhumu ele geçiriyorlar.Astarlama yapmadığım için kol evlerine ve yakaya verevden hazırladıgım biyeleri döndüm.










Sonuç olarak annemin tabiriyle düğünlerde derneklerde(sanki sürekli gidiyormuşum gibi dolaplar düğünlük derneklik giysilerle dolu  :)) giyebileceğim şeylere yenisini eklemiş oldum.Peki şu an ki ruh halimle giyer miyim orası biraz muallak neyse kenarda köşede dursun belki lazım olur :))






Mutlu ve huzurlu günler geçirmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder