21 Mart 2015 Cumartesi

DANTEL ETEK

Bu methodla etek dikmeyen kalmamıştır herhalde.Ben de bu şekilde bir kaç tane etek diktim.Son olarak ise bu dantel eteği dikmiş bulunmaktayım.Her danteli sevmiyorum bu tarz etnik görünümlü dantelleri görünce aklım gidiyor.Sadece dantelde de değil etnik görünümlü her şeyi çok seviyorum.

Dantel Bakırköy Cumartesi pazarından 1 tl
Astar ya Bakırköy ya da Fatih pazarından ne kadara aldığımı unuttum çok büyük bir parçaydı bir çok şey yaptım
 Lastik



Yapımı çok basit basen ölçümü baz alarak yaptım genişliği basen ölçüsünde uzunluğu ise istediğim boyda olan dikdörtgen bir parça kestim arkadan overlokla diktim.Beline baz aldığım ölçüden 2 cm kısa bel bandı yaptım ve bu bantı astarladım eteğe de astarı geçirdim.Belinde küçük bir bölümü dikmemek kaydıyla çepe çevre overlokla diktim o açıklıktan bel ölçümünden 3-4 cm fazla kestiğim lastiği geçirip o açıklığıda kapadım ve oldu bana dantel etek.





Pratik dikilen ürünlerde ben pek muntazamlık aramam elbet bir noktasında bir kusur oluşuyor.Benim eteğin kusuru da belinde.Kaba saba bir görüntü oldu.Bu sorunun oluşma sebebide hem özensiz dikişim hemde belimin oldukça ince olması.İnce bele olması gerekene göre biraz daha geniş basen (belim 63 cm basenim 89 cm) olunca boğum boğum bir kemer oldu :).En iyi arkadaşım Rukiye'yle basenlerimiz çok yakın fakat beli benden daha kalın olduğu için onda o boğum boğum görüntü çok net bir şekilde oluşmadı tabi :).


Mucizevi program paintte yaptığım görseli de eklemeden edemeyeceğim en azından ilk kez görenler için bir fikir oluşturur.




Bu etek yazın kurtarıcısı oldu benim için.Hem gündüz hem gece dışarı çıkarken oldukça şık görünen bir eteğe sahip oldum.Dikiş dikmek çok güzel hele ki ucuz parçalarla şık parçalar elde etmek çok daha güzel.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ?

Mutlu ve huzurlu günler geçirmeniz dileğiyle...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder