20 Şubat 2015 Cuma

SONUNDA BEKLENEN KARGO GELDİ

Blogları incelerken bu tarz yardımcı malzemeler hep dikkatimi çekmiştir.Malum ülkemizde bazı malzemeler oldukça pahalı oluyor ve bazılarımız için bunlara ulaşmak oldukça zor oluyor .28 ocakta aliexpress'ten verdiğim sipariş 1 şubatta postaya verildi ve bugün itibariyle elime ulaştı.Birçok kişinin bildiği üzere biye yapma aparatları ülkemizde oldukça pahalı fiyatlara satılmakta (yaklaşık tanesi 30 tl civarlarında boyutuna görede fiyat artıp azalabiliyor).Bakalım 4 boyunu $6.38 e getirttiğim (türk lirasıyla 16.75 e mal oldu) biye yapma aparatları nasılmış.


Aliexpress'ten alışveriş yapmak birazcık sabır işi aceleciyseniz bekleme süreci sizi sıkıntıya sokabilir hele ki ürünü Türkiye takibi olmadan alırsanız ... İlk alışverişim olduğu için biraz deneyimsiz (belkide fazlaca deniyimsiz :)) sadece Çin sınırlarında takipli Türkiye'de ise takibi olmayan kargoyla almışım.20 günde olsa (çok sanslıyım ki benim kargo en kısa sürede geldi 60 günleri bulanlar bile olmuş s) benim için süreç biraz sancılı geçti ama sonunda bebeklerime ulaştım :) Ürünler bu şekilde paketlenmiş halde geliyor.


İçinden 6 mm,12 mm,18 mm ve 25 mm genişliğinde 4 tane aparat bulunuyor.


Biyeleri yapabilmek için aparat genişliğinin 2 katı genişlikte olacak şekilde şeritler kesiyoruz.Unutmayalım yaka vb. gibi yerlerde şeritlerimiz verev kesilmeli !


Kestiğimiz şeritleri aparatın içine yerleştirip ucundan çıkarıyoruz (bu kısımda biraz sıkıntılı çünkü el alışkanlığı kazanana kadar biraz savaş verdim :)) Ucunu iğne ile ütü masasına sabitledikten sonra bir yandan çekip bir yandan ütüleyerek biyelerimizi oluşturuyoruz.

VEEE SONUÇÇ 
Biyelerimiz hazırrrrr :))



Kesinlikle dikiş severlerin edinmesi gereken bir alet mi diye sorarsanız benim gibi biyeyi elde katlayarak ütülemeye üşeniyorsanız evet :) Şimdi biraz bu bebeklerle oynama zamanı :)

Mutlu ve huzurlu günler geçirmeniz dileğiyleee ...
(son yaşanan olaylardan sonra bu ne kadar mümkün olur tartışılır :(( ) 

2 yorum:

  1. aynı ürünlerden ben de satın aldım birkaç gün önce buypasa.com dan. orada da fiyatlar oldukça cazip.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta siteyi inceleyeceğim teşekkürler .

      Sil