24 Şubat 2015 Salı

ADI BİLİNMEYEN PANTOLON

Bu sıralar bu tarz pantolonlara (galiba adı şalvar)karşı aşırı bir ilgi besliyorum galiba.Renkleri birbirine çok yakın da olsa bu pantolondan dikmek için çeşit çeşit kumaş aldım.


(Görseller burdastyle.ru dan alıntıdır.)


Model : 2015 Ocak / 118 B

Kalıp  : 36 Beden kalıp çıkardım 34 beden olduğum için daraltma yaptım ayrıca burda kalıplarında beden ölçüleri göğüs bel ve basen olarak uysa bile kalıp uzunlukları 168-176 cm boy aralığındaki kadınlara uygun.Benim boyum 160 cm.Diz kapağı çizgileri kendi diz kapaklarımın altında oluyor bu sebepten kalıpta kısatma uyguladım.

Kumaş : Bu ütü tutmaz kumaşı Bakırköy cumartesi pazarından 2.5 tlye aldım(parça kumaş).

Kalıp Hakkındaki Görüşüm : Kalıbı kendime göre revize ettiğim için çok sevdim hatta yaklaşık 1 ay önce siyah bir kumaştan 1 tane daha dikmiştim.Tek sorunu arkasının lastikli olması  bebe donu gibi :) kullanım açısından rahat olsa da görünümü pek hoş olmadığı için  giydiğim şeyi sadece ön taraftan içeri sokarak kamufle ediyorum(en altta ki fotoğrafta göreceksiniz).




Modeli üzerimde gösterebilmek için milyon tane fotoğraf çektim fakat hepsi birbirinden berbat çıktı. Bizde Rukiye ablayla konuştuk ona iğneleyebileceğimi söyleyince Rukiye ablaya iğneledim çok düzgün olmasa çektiklerim arasında en düzgün bu şekilde görüntü elde edebildim.Galiba fotoğraf çekmeyi ve poz verebilmeyi öğrenmem lazım.Güzel güzel fotoğraf çekebilen bloggerları da minnacık azıcık kıskandım :)



Modelde torba cep kullanılmış.Cep dikmediğim zaman ısrarla elimi sokacak cep aradığım için bu sefer modele sadık kalarak cepleri es geçmedim.Cep diktiğim için muhtemelen ellerimi cebe sokma gereksinimi hissetmem :)).


Bir fikir oluşturması için pek hoş gözükmese üzerimdeki halinide paylaşmak istedim.




 Ben sonuçtan çok memnun kaldım.Sizler ne düşünüyorsunuz ??

Kucak dolusu sevgilerle mutlu ve huzurlu günler ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder