2 Nisan 2015 Perşembe

BASİT KİMONO

Bir çok markanın koleksiyonunda kimonolara rastlar olduk.Efil efil uçuş uçuş kimonolar çoğu yerde kurtarıcı görevi üstleniyor.Üst dekoltesi fazla olan elbiselerin üzerine,basic t- shirtlerin üzerlerine giyip bazen kamufle amaçlı bazense basit görünümü daha çarpıcı kılmak için kimonolara başvurur olduk.Kullanımıda oldukça basit ve rahat.Özellikle benim gibi bolero kullanmayı sevmeyen;boleroda kendini rahat hissetmeyen ve görüntüsünü sevmeyen insanlar için tam bir kurtarıcı.
Çoğu dikiş sever kendine göre pratik bir kesim şekli üretip kimonolardan çeşit çeşit dikti.Bende bir kaç yöntem denedim.Denediğim yöntemlerden bana göre basit olanını sizlerle paylaşmaya karar verdim.Özellikle kesme matı ve rulo bıçak kullanılınca çok rahat ölçülendirilip biçiliyor.
Bakalım benim yöntemimi sevecek misiniz ?


Kolajlı resimler bir arada bir çok resmi bir arada bulundurduğu için bakması da depolaması da oldukça rahat oluyor.Bu yüzden nasıl yaptığımı gösteren bir kolaj hazırladım.
Umarım benim yöntemimi seversiniz.

        Mutlu ve huzurlu günler geçirmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder